sobota, 29 stycznia 2011

KONKURS! WYGRAJ 20 SD!

Blog staje się coraz popularniejszy, może warto by ogłosić jakiś konkurs?
A więc postanowione:

Konkurs polega na zrobieniu metamorfozy mnie (_angelinaaa) z obecnym strojem. Możecie wszystko zmieniać, jedyny element jaki musi być w stylizacji to sukienka z paskami (tymi na ramionach). Pracę należy zalinkować i zostawić komentarz pod spodem. Autor najlepszej stylizacji otrzyma 20 sd poprzez kupno w starbazaarze lub w prezentach. Przewiduję także wyróżnienia. Aha, wyniki ogłoszę w środę 2 lutego.

11 komentarzy:

  1. ty nas chyba chciałaś wykończyć tym konkursem!
    Padłam przy 7 szafie!
    Biorę udział
    http://img716.imageshack.us/i/obrazekjp.jpg/
    oto link :p
    na stardoll nazywam się ladystyle1244

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zg Się .

    http://tinypic.pl/5hmnm5qgvy7x

    EciA111

    OdpowiedzUsuń
  4. natalia1999xx ściągnęła sukienkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. ladystyle1244 niby skąd? Zrobiłam ją ze spódniczki, stroju kąpielowego i pasku.

    OdpowiedzUsuń
  6. bo sukienka jest za kolano a twoja spódniczka sięga ud!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aha, o to ci chodzi. Przepraszam, pomyliłam się, dam nowe zgłoszenie. Zdjęłam ją na chwilę żeby było lepiej przymierzać i zapomniałam założyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki, gdyby nie ty bym nie zauważyła xD.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sorki, że tak późno, ale mama zablokowała komputer wczoraj i nie mogłam dodać. Zepchnęła mnie :<.


    http://img137.imageshack.us/img137/5590/metamorfoza1.png

    OdpowiedzUsuń